!!Breyer!!

28.02.2009 22:41

Mám takovou radost!!! Dneska jsem měla oslavu svátku (mám ho jindy, ale tetka, babka atd. nemají v tejdnu čas) a dostala jsem 4 BREYERY!! Dostala jsem: Cefnopark Bouncera, Takodu, Let´s Go Riding - Collectible Gift Set (moc se mi nelíbí, ale co) a malýho Stablemates koníka (šedivej, tryskající). To všechno mi poslala z Kanady nějaká kámoška mý tetky (už mi od ní přišli i jiný věci)!! Nikdy sem jí neviděla, ale poděkovala jsem jí přez tetu ;) Platili to moji rodiče a jezdeckou sadu se Stablemates platila babka ;) Koníci jsou ustájený, měla jsem trošku problém s místem na poličce, ale už sjou všichni ustájení, a Banjovi pořád zůstal velikej box kam by se vešel 2x. Zítra je s rodiči chystám na chaloupku, takže vemu všech 5 breyerů, a nějaký schleich (určitě koně 2009 a pak nwm...). JO a pak jsem ještě dostala 2 deky Traditional, 1 deku pro hříbátka Traditional (ale sedne i Bourcerovi xD), 1 uzdu, 1 uzdečku á to je asi včechno ;) Jo nějaký čokoládičky samozřejmě a ooobří ananas xD

—————

Zpět