Stěhování!

05.03.2009 14:24

No tak asi přestěhuju stránky ranche na blog.cz. Dřív jsem to udělat nebohla, ptž nemůžu přez náš pc založit nový blog (nwm proč pořád to píše, že jsme přeskočila nějaký body, přitom mám všechno vyplněný). Těď právě píšu od babíčky který to de. Adresu vám řeknu až později, podle toho jak mi blog půjde (dřív jsem vedla úspěšně stránečky na blogu, ale pak mě to omrzelo a zrušila jsem je, na designy jsem byla machr a tak doufám, že jsem nic nezapoměla). Tžeba je zase zrušim a vrátim se na tyhle stránky ;) Tak bych chtěla vědět jestli chcete aby byl ranch na webnode nebo na blogu ;) Byla bych moc ráda kdyby jste se vyjádřily do knihy :-* Jinak jsem byla včera s malou sestřenkou, tetou a rodičema v Pražský zoo. Zoo je od nás kousek a já jsem tam dlouho nebyla atak jsmesevypravili. Ale pročvám to vůbec vyprávim, no v suvenýrech měli regál se Schleichama i když byl poloprázdnej, měli tam nějaký novinky 2009. Jelikož na tenhle rok už mám koníky, koupila jsem si malinký hříbátko zebry. Bylo hrozně roztomilý a tak za 90 korun byla moje xD (Fotky dodám jindy). V zoo to bylo úžasný, samý nový pavilony dokonce jsem se dozvěděla že Pražská zoo je 7. v pořadí nejlepších zoo světa! Viděli jsme čerstvě narozený žirafátko, gorily, koně Převalskýho, Gaviály (ty krokodýly s úzkym čumákem), Prošli jsme valstě skoro celou zoo (taky mě potom pěkně bolely nohy). Jo a taky už delší dobu plánuju přemalování arabský klisny, která je trošku poškrábaná. Ještě vám neprozradim na jakou barvu, ale pořád nevim jakýma barvama jí přemalovat (žádný kouzelný fixky nemám a tempery nepřicházej v úvahu). No já na něco příjdu ;)

—————

Zpět